Лоренцо Черофолини е изпълнителен директор на компанията "Нарди", която е една от най-старите в света в производството на волани за автомобили.
Фирмата е на път да направи истинска революция в своя сектор с новото си изобретение Two Spokes.
Това е нещо средно между кормилото на велосипед и на самолет. Новаторското произведение е дело на самия Черофолини.
Марката "Нарди" винаги е била сред първите, що се отнася до изобретения. Защо обаче сега трябва да променяте волана?
Лоренцо Черофолини: Това ще бъде съвсем нов вид шофиране. Основната разлика е в това, че ръчките могат да се въртят около себе си , оставайки винаги в идеалното положение. Освен това, при дадена маневра, кормилото може да се завърта максимално бързо.
Предимствата обаче не свършват дотук: увеличава се извънредно видимостта за останалата част от инструментариума в колата, а освен това шофьорът е задължен да държи ръцете си в идеалното положение - като часовниковите стрелки на 9 и 15.
Свиква се бързо с Two Spokes. Ако е вярно това, че при маневра колата се кара обикновено само с една ръка, то е вярно също, че както при по-неангажирано, така и при ангажираното каране, шофирането с Two Spokes ви подтиква по съвсем естествен начин да държите здраво волана с двете си ръце.
Фирмата е на път да направи истинска революция в своя сектор с новото си изобретение Two Spokes.
Това е нещо средно между кормилото на велосипед и на самолет. Новаторското произведение е дело на самия Черофолини.
Марката "Нарди" винаги е била сред първите, що се отнася до изобретения. Защо обаче сега трябва да променяте волана?
Лоренцо Черофолини: Това ще бъде съвсем нов вид шофиране. Основната разлика е в това, че ръчките могат да се въртят около себе си , оставайки винаги в идеалното положение. Освен това, при дадена маневра, кормилото може да се завърта максимално бързо.
Предимствата обаче не свършват дотук: увеличава се извънредно видимостта за останалата част от инструментариума в колата, а освен това шофьорът е задължен да държи ръцете си в идеалното положение - като часовниковите стрелки на 9 и 15.
Свиква се бързо с Two Spokes. Ако е вярно това, че при маневра колата се кара обикновено само с една ръка, то е вярно също, че както при по-неангажирано, така и при ангажираното каране, шофирането с Two Spokes ви подтиква по съвсем естествен начин да държите здраво волана с двете си ръце.
Няма коментари:
Публикуване на коментар