Тъкан с недвусмисленото име "Sensitive", която прилепва по тялото и не притежава никакви шевове, е изобретението на италианската марка "Еurojersey". През последните години тя направи истинска революция в сферата на бельото и банските костюми.
Повечето от колосите в този сектор използват само този вид плат.
Намиращата се на 15 км от Милано малка фирма вече облича със сексапилните си тъкани топмодели от рода на Жизел Бюндхен, Адриана Лима и Летисия Каста.
Новаторството на фирмата е в реализирания от нея безконечен плат с нишка от ликра и найлон под формата на "отвързан възел".
Той не се вързва дори при силен натиск. По този начин тъканта запазва качеството да прилепва, да обвива и "да диша".
Колкото и да се разпъва, тя остава винаги еластична. При рязане пък няма нужда да се подшива или подгъва.
Същевременно тя притежава и свойството да съхне почти веднага. Тъканта осигурява и защита от ултравиолетови лъчи.
Родената през 1990 марка "Sensitive" днес е синоним на висококачествени изделия за море, спорт, бельо и за pret-à-porter.
С нея са свързани фирми от рода на Victoria's Secret, Triumph, Calvin Klein, Calzedonia, Intimissimi, Decathlon.
"Мозъкът" на "Sensitive" е Джорджо Креспи.
През 2006 италианската фирма е завъртяла оборот за 68 милиона евро.
Повечето от колосите в този сектор използват само този вид плат.
Намиращата се на 15 км от Милано малка фирма вече облича със сексапилните си тъкани топмодели от рода на Жизел Бюндхен, Адриана Лима и Летисия Каста.
Новаторството на фирмата е в реализирания от нея безконечен плат с нишка от ликра и найлон под формата на "отвързан възел".
Той не се вързва дори при силен натиск. По този начин тъканта запазва качеството да прилепва, да обвива и "да диша".
Колкото и да се разпъва, тя остава винаги еластична. При рязане пък няма нужда да се подшива или подгъва.
Същевременно тя притежава и свойството да съхне почти веднага. Тъканта осигурява и защита от ултравиолетови лъчи.
Родената през 1990 марка "Sensitive" днес е синоним на висококачествени изделия за море, спорт, бельо и за pret-à-porter.
С нея са свързани фирми от рода на Victoria's Secret, Triumph, Calvin Klein, Calzedonia, Intimissimi, Decathlon.
"Мозъкът" на "Sensitive" е Джорджо Креспи.
През 2006 италианската фирма е завъртяла оборот за 68 милиона евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар